måndag 10 november 2014

Första veckan avklarad. Dag 8.

Jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är att jag klarat första veckan utan socker. Whop whop! Boom! You go girl! 

En stor dunk i ryggen till mig!

För mig handlar det inte om vikt, utan om hälsa och ett långt och friskt liv. Men jag håller koll på vågen ändå. Det är kul att bokföra alla positiva effekter av lchf! Första veckan -1,6 kg. Nu vet jag att mycket av det är vätska då kolhydrater binder vatten. Men ändå. Kul! Det roligaste är dock hur jag mår. Just idag mår jag bättre än jag gjort på länge, både i kropp och knopp. Det har i sig många anledningar, men en stor del kan jag säkerligen hänföra till min kostomläggning.

Har idag också genomgått en muskelbalansering och varit på MediYoga. Men mer om det en annan gång. Kanske. Just nu nöjer jag mig med att befinna mig i stunden. Att jag mår bra just i detta nu.

Grattis. Till. Mig. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar