måndag 24 november 2014

Fortfarande sockerfri! Dag 22

Har varit lite mycket de senaste dagarna. But I'm still here. Och jag är fortfarande sockerfri! Jag har klarat av följande utmaningar:

- restaurangbesök på restaurang med glassbuffe (inte ens sugen = lycka!)
- utflykt med barnen, mannen och svärföräldrarna i Köpenhamn (åt lunch på ett stort akvarie, och hey...mitt bland alla pommes kunde man beställa en gräddig och god soppa!)
- sonens hembakade kladdkaka (normalt hade sockermonstret i mig övertalat mig att äta av kakan, annars skulle ju sonen bli så ledsen. Nu berömde jag honom för hur bra han skötte det i köket och för hur fint han dekorerade den. Sen åt han, lillebror och pappan i huset kaka när jag var på yoga. Sonen blev inte ett dugg ledsen såklart.)

Så....
Still. Going. Strong.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar