tisdag 4 november 2014

Sockerfri. Dag 2.

Ännu en sockerfri dag :) Efter den stora hotellfrukosten behövde jag bara lite hallon och grädde till sen lunch. Ett par ostskivor på eftermiddagen gjorde susen sedan. Och världens bästa M gjorde en supergod laxsoppa till kvällsmat. Om det ska bli riktigt, riktigt gott...ja då får han stå för matlagningen. Vilket han ofta gör (tack!). Nu nattar jag minstingen och känner efter...nä...inget sug. Jag har lyckats hålla maten på en bra nivå idag som funkar för mig och som håller suget borta. Huvudvärken håller dessutom på att släppa...men jag vågar inte ropa hej då jag vet att den brukar sitta i upp till en vecka.

Har förresten snott en ide från en annan tjej på nätet som avgiftar sig. För varje dag jag är sockerfri ska jag göra en armhävning, en knäböj, en situp och en burpee. Idag har jag varit sockerfri två dagar och gör alltså två av varje. Imorgon tre osv. Undrar hur det känns dag hundra och framåt :))) Och undrar vid vilken dag jag släpper burpeesarna ;)

Just. Do. It.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar