måndag 14 april 2014

När allting stämmer!

Ibland bara funkar allt. Toppen LCHF-dag igår som avslutades med ett kanonbra träningspass. Det blev ganska sent innan jag fick till någon träning, men 21:30 snörade jag på mig skorna och stack ut i löpspåret. Planen var att köra en halvmil i ett tempo så jag landade under 30 min (jag är ingen löpare, så en halvmil under 30 tycker jag är bra). Allt gick enligt plan, och jag stannade på 29:33.

MEN jag var långt ifrån slut. Så jag fortsatte. Det blev en kort löprunda till (1.6 km), backintervaller x 10 (3 km) och en avslutande nerjogg (0.4 km). Efter en kort promenad var jag hemma igen 22:45 - nöjd som bara den med totalt 1 mils löpning i bagaget. Feta pluspoäng till mig för sen, och tuff, träning!!!

Klappar. Mig. På. Axeln.

Min inställning till löpning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar